donderdag 10 januari 2013

10/365 Afronden

Vandaag heb ik besloten om van een handwerkprojectje wat hier al een tijdje ligt, af te maken! Ik kan namelijk ontzettend goed en enthousiast met iets beginnen, om het uiteindelijk onafgemaakt ergens in huis rond te laten zwerven. Deze bol groene zpagetti is al voor meer dan de helft een hoes voor mijn meditatiekussentje geworden, nu alleen dat laatste stukje nog...
Dat meditatiekussentje was ooit bedoeld om te mediteren, maar gebruik ik nu om op te zitten als ik met Lola op de grond zit te spelen want dat zit wat zachter dan die harde laminaatvloer ;) Mediteren is ook weer zoiets waar ik ooit aan begonnen ben en nooit meer op heb gepakt :p

Hopelijk kan ik dat 'niet afmaken' ooit achter me laten, beginnende met de groene zpagetti! En wie weet komen er de komende 355 dagen nog wel meer onafgemaakte fröbelwerkjes langs om eindelijk afgemaakt te worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten