vrijdag 25 januari 2013

25/365 Lang leve de bus



Vandaag wou ik met Lola naar de markt in het centrum gaan om nog even naar een stofje voor haar carnavalspakje te zoeken. Gezellig :)

Nou kan ik van hieruit op verschillende manieren naar de stad: lopend (maar dan ben ik wel zo'n 45 min.aan de wandel), met de fiets, met de auto en met de bus.
Het was vandaag behoorlijk koud, dus om Lola voorop de fiets te zetten zag ik niet zo zitten. Zo lang lopen wou ik haar ook niet aan doen en als ik met de auto zou gaan zou ik heel veel geld kwijt zijn aan parkeergeld. Dus bleef er maar een optie over: met de bus.
Nou ben ik wel vaker alleen met de bus gegaan, maar nog nooit met een kinderwagen.

Ik heb het wèl vaker overwogen om de bus te pakken als ik alleen met Lola richting stad moest, maar dan ging ik uiteindelijk toch altijd lopend, 'want het is toch zo'n lekker weer' of 'Lola slaapt altijd zo lekker in de wandelwagen', maar ondertussen is het nu hartje winter en is Lola bijna 17 maanden en vind ze het echt niet meer leuk om 45 minuten (x2) in de wagen te zitten.
Dus òf ik ging niet òf ik moest met de bus gaan.

En zo we wandelden we vanmorgen naar de bushalte. Ik vond het behoorlijk spannend en ik zat me om vanalles druk te maken want ik was bang dat het een groot gestuntel zou gaan worden.
Uiteindelijk viel het natuurlijk hartstikke mee en kwam ik redelijk makkelijk de bus in en uit en Lola vond het allemaal prima.

Weer een angst overwonnen... ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten