zaterdag 2 februari 2013

32/365 Ander sportuurtje



Normaal ga ik altijd op maandag- en dinsdagavond naar de sportschool om de BBB (Benen-Buik-Billen)-les te volgen. Afgelopen dinsdag kon ik niet en nou kwam het deze week toevallig zo uit dat ik vrijdagochtend wel even kon gaan sporten. Alleen staat er dan geen BBB op het programma, maar Low Impact.
Ik heb ondertussen best wel een beetje een redelijk uithoudingsvermogen vind ik zelf en bij 'Low Impact' dacht ik niet meteen aan een hele pittige les. Maar jeetje! het viel me vies tegen: het was fysiek niet echt zwaar, maar we kregen allerlei pasjes die ik absoluut niet kon onthouden, en ik draaide wat rondjes maar het was volgens mij niet helemaal wat de instructrice deed. Niet echt een succes dus en ik was zó blij dat ik niet vooraan was gaan staan...

Ook ben ik verdergegaan met mijn vragenlijstje en de volgende vraag was: Hoe verloopt de rode draad in mijn leven tot nu toe?
En die rode draad is de afgelopen 12 jaar duidelijk aanwezig: Héél gemotiveerd met een nieuwe baan beginnen en na een periode van 1-3 jaar loop ik weer tegen mezelf aan en kom ik steeds weer bij hetzelfde uit: ik wil doen waar mijn hart ligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten