zondag 10 februari 2013

41/365 Stukkie rijden



Vandaag zijn we gezellig de stad in gegaan om carnaval te vieren; als je in het zuiden woont kun je daar namelijk bijna niet omheen!

We hadden besloten dat we met de auto zouden gaan want dat was het prettigst met Lola. Parkeren was vandaag toch gratis en we wisten wel een plekje waar de auto veilig zou staan.
Ik kon dan gemakkelijk met Lola naar huis gaan als zij het niet meer leuk vond, en mijn man zou in de stad blijven.

Het enige 'probleem' is, dat ik bijna nooit zelf rijd in de auto. Ik laat eigenlijk altijd mijn man rijden omdat ik me altijd heel onzeker voel achter het stuur, maaarrrr: vandaag ging ik geen excuses zoeken en zou ik terugrijden met Lola!

En dat deed ik! Ik begon een beetje stuntelig met wegrijden (dat was gewoon van de stress) maar daarna ging het helemaal prima :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten