maandag 11 februari 2013

42/365 Een verandering, maar dan anders



Vandaag had ik geen inspiratie om een verandering in mijn dag in te voeren. Er is zoveel wat ik op een dag anders kan doen dat ik het niet meer weet, òf ik zit zo vast in mijn structuur dat ik het niet meer zie.

Hoe dan ook, ik heb voor mezelf een soort van escape gemaakt voor als ik een dag geen inspiratie heb voor een verandering: ik ga dan aan de slag met mijn creatieve projectjes (eindelijk gaan beginnen met het maken van dingen die ik al heel lang van plan ben om te maken, of onafgemaakte projectjes die in huis rondhangen afmaken).

Ik maak mijn dag dan tòch een beetje anders, en hopelijk kom ik dan weer een beetje bij de oude creatieve Diana (die ooit met veel passie de opleiding Illustratieve Vormgeving heeft gevolgd en afgerond) terecht.

Vandaag ben ik dus begonnen met iets wat ik al een poos van plan ben om te maken: het haken van een vloerkleed van Zpagetti. Afgelopen Kerst heb ik een alvast grote bol Zpagetti gekregen (voor het vloerkleed) en die staat me al sinds toen vanaf de kast afwachtend aan te kijken ;)
Een begin is gemaakt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten