zondag 17 februari 2013

47/365 Bakken!



En om maar even bij het genieten te blijven, bakte ik op dag 47 brownies. Wel uit een pakje, dus het stelde niet veel voor, maar ik had het zelf gebakken! Het is ondertussen alweer zó lang geleden dat ik zelf iets bakte... ik zou het echt vaker moeten doen. En het huis ruikt dan altijd zo lekker!

Ook verzon ik al bijna een heel weekmenu voor komende week (ik ben niet zo'n vooruitplanner qua eten). Ik moet nog even kijken of ik alle dagen zo gevuld krijg, maar ik vind het zelf in ieder geval erg grappig. Ben alleen benieuwd of ik het komende week nog zo grappig vind...

1 opmerking:

  1. Ik plan ook sinds een paar weken weer een weekmenu in .. het is ff werk maar als de boodschappen dan gedaan zijn heb je de rest
    van de week niet elke dag de gedachten van wat nu weer te eten ... en naar de winkel te moeten ...
    dat geeft rust vind ik ...

    Fijne avond ... groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen