donderdag 21 februari 2013

51/365 T-shirt wordt jurk!



Op dag 51 had ik een vreselijk energievretende werkdag gehad. Niet omdat het zo druk was, maar er was gewoon chaos op de een of andere manier. Ik stoorde me opeens ontzettend aan vanalles wat niet liep (zoals ik vond) dat het moest lopen...

Maar ach, geen zin meer om te klagen hierover; ik kwam in ieder geval uitgeput thuis, heb mijn verhaal op mijn man afgevuurd en daarna MOEST ik iets maken. Iets waar ik me even bij af kon schakelen. Er moest iets uit mijn handen komen.
En dat is lang geleden dat ik zo sterk die behoefte voelde. Ik wist niet of ik verf en een doek moest pakken of dat ik met stofjes aan de slag moest.

Uiteindelijk heb ik een oude Knippie gepakt, een patroon overgetekend, dat weer aangepast en een mand met oude band-t-shirts uit de kelder naar boven gesleept. Een Gogol Bordello-shirt van mijn man was het slachtoffer (ik heb dit altijd zo'n vréselijk shirt gevonden) en momenteel wordt hier een jurkje voor Lola van gemaakt. En dan wordt ie weer wel leuk :)

Ik wordt weer helemaal enthousiast nu ik dit aan het schrijven ben dus ik ga er weer snel verder mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten