dinsdag 19 maart 2013

75/365 Inbraak...

Ik heb even een paar dagen geen energie gehad voor mijn project, veroorzaakt door een inbraak bij ons in huis afgelopen weekend...
Het komt maar heel af en toe voor dat mijn man en ik samen een avondje gaan stappen sinds onze kleine meid geboren is, en dan gaan we eens een avondje stappen, blijkt bij thuiskomst dat er ingebroken is...
Ik stond als vastgenageld aan de grond toen ik besefte wat gebeurd was. Gelukkig bleek er weinig weg te zijn (wij hebben dan ook amper iets in huis wat geld oplevert) maar wat er weg is, heeft voor mij een hele grote waarde: mijn laptop :(
De laptop was al 5 jaar oud, dus zal weinig opbrengen, maar voor mij staan er dingen op die geen verzekering terug kan geven of kan vergoeden: de foto's van mijn dochtertje... Gelukkig heb ik wel nog wat foto's, maar het grootste deel is weg. Ook haar spaarpot was verdwenen. Gelukkig heb ik hem regelmatig leeggemaakt zodat we niet teveel cash in huis hadden, maar toch...

We hadden gelukkig nog een hele oude PC boven staan en die hebben we zolang beneden geïnstalleerd zodat we toch nog het internet op kunnen, dus kan ik toch nog blijven bloggen :)

Wel heb ik voor mezelf besloten om deze week even te kijken hoe ik me voel, en pas als ik de energie heb om mijn project weer op te pakken ik dan weer verder ga. Maar zowiezo hebben mijn man en ik vandaag besloten dat de kamer die we leeg wilden maken (omdat ik behoefte heb aan een ruimte waar ik kan gaan schilderen) komend weekend leeggemaakt gaat worden!
Wie weet wat die verandering weer teweeg gaat brengen!



1 opmerking: