donderdag 18 april 2013

101, 102, 103 / 365 Het lijkt een beetje een gewoonte te worden

Eerst typte ik iedere avond wel een verhaaltje/verandering, maar de laatste tijd heb ik er eerlijk gezegd de rust en de tijd niet meer voor door alle jurkjesstress, keukenstress en werkstress...
Dus bij deze ;)

Op dag 101 deden we onze boodschappen in een winkelcentrum aan de andere kant van de stad. Gewoon om de (bijna) dagelijkse wandeling naar de Appie om de hoek even af te wisselen.
We hadden het gevoel dat we normaal hebben als we op vakantie zijn en boodschappen moeten doen want we konden niks vinden en liepen alleen maar rondjes :P

Ook werd er een struik (half) verwijderd uit onze tuin. Als we toch gaan verbouwen strakjes willen we ook meteen de tuin aanpakken en er werd al een begin gemaakt :) En als ik uit mijn keukenraam kijk ziet het er meteen ook al zo anders uit. Met dit soort veranderingen heb ik de minste moeite merk ik. In huis even alles omgooien, de tuin veranderen; even een frisse wind erdoor!



En mijn man en ik hadden een creatieve avond! Normaal hangen we 's avonds uitgeteld op de bank voor de tv / achter de computer, maar gisteravond ging ik verder met mijn jurkje terwijl mijn man onze keuken en alle apparatuur op schaal tekende en uitknipte, zodat we wat beter met alle dingen konden schuiven om zo te kijken wat de beste/leukste/handigste opstelling moet gaan worden.
We brainstormden wat en kwamen zo weer een stukje verder bij onze 'droomkeuken'!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten