donderdag 4 april 2013

90/365 Tweedehands of zelfgemaakt?



Een vriendin van mij gaat binnenkort trouwen, en ik wil graag iets leuks aan op die speciale dag. Maar ik heb begin dit jaar een soort van afspraak met mezelf gemaakt dat ik geen nieuwe kleding koop dit jaar. Dit om mezelf een beetje uit te dagen om wat creatiever te zijn.

Tot nu toe heb ik nog helemaal geen nieuwe kleding voor mezelf gekocht (!) maar ook geen tweedehands en ook niets zelfgemaakt... Erg creatief was ik dus nog niet echt.
Toch vind ik het erg knap van mezelf, zeker ook omdat ik in een kledingzaak werk :)

Maar nu zal ik toch echt iets moeten gaan zoeken/maken want de tijd begint te dringen.
Ik merk dat ik echt heel erg veel zin heb om zelf iets te maken, maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen... En wat ga ik maken? En kan ik dat eigenlijk wel?

De hele avond al marktplaats afgestruind en stoffensites en ik had mezelf nog zo voorgenomen dat vanavond knopen doorgehakt gingen worden. Niet dus.
Hopelijk morgen? Misschien toch maar even naar de stoffenmarkt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten