zondag 7 april 2013

91, 92, 93 / 365 Nog meer keukenperikelen



Dit weekend hebben we eindelijk besluiten genomen met betrekking tot de nieuwe keuken: onze keuken komt een stuk lager te liggen en er komt een betonvloer!!! Het liefst houd ik zo lang mogelijk alle opties open en wil ik ook alle opties gezien hebben wat natuurlijk een onmogelijke taak is. Er moeten op een gegeven moment gewoon beslissingen genomen worden en dat deden we :)

Ook ging ik op het laatste moment spontaan eentje drinken in de stad met vrienden. Ik ben namelijk niet zo van de spontane acties en moet alles altijd ruim van te voren weten en me daarop instellen: dit weekend dus niet!

En vandaag gooide ik weer wat plannen voor de keuken om... De niveauverschillen en de betonvloer blijven, alleen ben ik nog steeds zoekende naar een andere 'vrijere' opstelling voor de keuken. Vandaag op Pinterest (mijn beste vriend in mijn zoektocht naar een nieuwe keuken) zag ik een foto waar ik helemaal blij van werd en ik zag al helemaal voor me hoe zoiets in ons huis eruit zou kunnen zien. 
Het wordt dus een keuken die we kunnen blijven veranderen qua opstelling (behalve waar het gas/water op aangesloten zit) en ik ben helemaal enthousiast. Nu nog even zien hoe we dit zo goedkoop mogelijk uit kunnen voeren...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten