maandag 15 april 2013

98, 99, 100 / 365 Weer een 3-dagen update!



Het was weer een druk weekend en vandaag pas weer even de tijd en de rust om te schrijven. Vrijdag was een drukke dag met 's ochtends een bezoekje aan de markt om een stofje uit te zoeken voor de jurk die ik de vorige dag had uitgezocht (maar eenmaal thuisgekomen gooide ik mijn plan om en besloot ik een ander jurkje te maken...)
's Avonds ging ik sporten en voor het eerst sinds héél lange tijd een keer zonder man èn zonder tijdsbesef op stap, want ik kon de volgende ochtend uitslapen :)
Sinds Lola geboren is is uitslapen een zeldzaamheid en àls ik een keertje alleen op stap ga ben ik constant op mijn horloge aan het kijken (want mijn man moet dan vaak de volgende ochtend werken zodat ik toch op tijd op moet voor onze kleine mup) en dus niet te laat huiswaarts wil gaan.
Wat mij vooral opviel die avond was de 'afstand' die ik even voelde ten opzichte van mijn leventje nu en ik kon er daardoor even op een andere manier naar kijken. Ook besefte ik me des te meer hoe kleine veranderingen in je dagelijkse patroon je net even een ander, breder beeld kunnen geven.
Het kan natuurlijk ook zijn dat dat door de wijn kwam... :p

Verder werkte ik het weekend verder aan mijn jurkje (wat ik nog steeds heel spannend vind om aan te werken, maar ik doe het tenminste!) en aten we zaterdagavond toastjes :)
Misschien niets raars, toastjes eten, maar het is voor mij net zoiets als vlaai eten als er niets te vieren is. Maar ze smaakten heerlijk en het voelt toch weer heel anders als met een zak chips op de bank hangen.

Zondag voelde ik voor de verandering voor het eerst weer even de lentekriebels (ondanks het feit dat ik moest werken) en dat was heerlijk! En met deze lentekriebels stak ik voor het slapen gaan weer eens een wierrookje aan. Ooit was dat een gewoonte, maar ben daar om de een of andere reden mee gestopt. Grappig hoe je dan weer even teruggegooid wordt in de tijd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten