donderdag 14 februari 2013

44/365 Blokkade



Op dag 44 had ik weinig inspiratie, en ben ik verdergegaan met mijn zpagetti-vloerkleed.

Verder had ik veel last van onrust omdat ik (het is ondertussen al bijna 14 jaar na mijn kunst-studie) mijn droom zo heb laten varen. Ik wou altijd al tekenen, en daarom met mijn studie begonnen, en met mijn afstuderen heb ik mijn schilderskant ontdekt. Heel emotioneel heb ik bij mijn afstuderen mijn werk toegelicht, en daarna ben ik nooit meer zo diep in mijn werk durven gaan en heb ik het heel erg ver opzij geschoven.

Ook Google bood mij 's avonds geen oplossing voor mijn kunstenaarsblokkade, maar kon mij wel heel wat pagina's van het boek: The Artist's Way laten zien. Ik ben geraakt door wat ik heb gelezen, maar twijfel nog of ik het boek aan moet schaffen; bang dat ik het weer niet afrond...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten